Өтетін күні: 2023-04-12
Мақалаларды қабылдау: 2023-03-24 23:59:00
Конференцияның сипаттамасы:
Ғалымдарды, ЖОО мен колледждердің оқытушыларын, мектеп мұғалімдерін, докторанттарды, магистранттарды, студенттер мен 5-12 сынып оқушыларын (ғылыми жетекшімен бірге) және ғылыми зерттеулермен айналысатындарды
«XXIII Сәтбаев оқулары»
атты Халықаралық ғылыми конференциясына қатысуға шақырамыз
12 сәуір 2023 жыл
Конференция оффлайн режимде өтеді. Конференция аясында ЖОО, колледж студенттер мен мектеп оқушыларының (5-12 сынып) қатысуымен секциялық отырыстар өтеді. Секциялық отырыстардың қорытындысы бойынша жеңімпаздар анықталып, оларға дипломдар мен сыйлықтар, және олардың ғылыми жетекшілеріне алғыс хаттар табыс етіледі.
СЕКЦИЯЛЫҚ ОТЫРЫСТА БАЯНДАМА ЖАСАУ ҮШІН ТІРКЕЛУ (2023 ЖЫЛДЫҢ 24 НАУРЫЗЫНА ДЕЙІН): https://forms.gle/XZQXixLT4D1iUqiF9
НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! GOOGLE FORM-да ТІРКЕЛМЕГЕН ҚАТЫСУШЫЛАР СЕКЦИЯЛЫҚ ОТЫРЫСТАРҒА ҚАТЫСУҒА ЖІБЕРІЛМЕЙДІ!
Конференцияның қорытындысы бойынша мақалалар жинағы шығарылады. Жинақ электрондық формат (PDF) түрінде шығарылады, конференцияның қатысушыларына электрондық сертификаттар беріледі.
МАҚАЛАЛАР 2023 ЖЫЛДЫҢ 24 НАУРЫЗЫНА ДЕЙІН ТЕК WWW.SCI-CONF.TOU.EDU.KZ САЙТЫНДА ҚАБЫЛДАНАДЫ.
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТАҒА ЖІБЕРІЛГЕН МАҚАЛАЛАР ҚАБЫЛДАНБАЙДЫ!
Конференцияда заманауи ғылымның әртүрлі салаларының өзекті мәселелерін келесі секциялар бойынша қарастыру жоспарлануда:
№ |
Секция атауы |
Подсекция атауы |
1. |
Энергетика |
Энергетиканың дамуы |
2. |
Автоматтандыру және телекоммуникацияны дамуы |
|
3. |
Физика-математикалық және компьютерлік ғылымдары |
Қазіргі замандағы физиканың дамуы |
4. |
Компьютерлік ғылымдар саласындағы зерттеулер |
|
5. |
Математиканың өзекті мәселелері |
|
6. |
Астрономия мен астрофизиканың өзекті мәселелері |
|
7. |
Ауыл шаруашылығы және АӨК |
Биотехнологиялар және ауыл шаруашылық өнімдерін қайта өңдеу |
8. |
Өсімдік және орман шаруашылығындағы инновациялар |
|
9. |
Ветеринария және зоотехнологиядағы инновациялар |
|
10. |
Мемлекеттік басқару, бизнес және құқық |
Құқықтық жүйені дамыту бағыттары |
11. |
Экономика мен бизнестегі және мемлекеттік деңгейдегі басқару |
|
12. |
Қаржы жүйесінің қазіргі жағдайы |
|
13. |
Заманауи инженерлік инновациялар мен технологиялар |
Тау-кен өндірісі мен металлургиядағы заманауи инженерлік инновациялар мен технологиялар |
14. |
Машина жасау саласын индустриялық-инновациялық дамыту |
|
15. |
Көлік кешенінің инновациялық дамуының ғылыми-техникалық аспектілері |
|
16. |
Құрылыстағы, құрылыс материалдарындағы, сәулет пен дизайндағы инновациялар мен технологиялар |
|
17. |
Стандарттау мен техникалық реттеудің қазіргі жағдайы |
|
18. |
Қазақстан мен әлемнің мұнай-газ саласының ағымдағы жағдайы, болжамы және мүмкіндіктері |
|
19. |
Жаратылыстану ғылымдары |
Биологияның өзекті мәселелері |
20. |
Денсаулық сақтау сұрақтарына заманауи көзқарастар |
|
21. |
Экология және табиғатты қөрғау |
|
22. |
Қәсіпорындардағы өнеркәсіптік қауіпсіздік |
|
23. |
Географиялық зерттеулердің заманауи аспектілері |
|
24. |
Туризм ел дамуындағы перспективалық салалардың бірі ретінде |
|
25. |
Химия, химия және мұнай-химия саласының қазіргі жағдайы мен даму перспективалары |
|
26. |
Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдары |
Орыс филологиясы |
27. |
Қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелері |
|
28. |
Дене шынықтыру мен спорттың өзекті мәселелері |
|
29. |
БАҚ даму тенденциялары және журналистикадағы жаңа технологиялар |
|
30. |
Философия, саясаттану және әлеуметтану ғылымдарының өзекті мәселелері |
|
31. |
Тәуелсіз Қазақстан жылдарындағы мәдени бірегейлік: дәстүр мен инновация сабақтастығы |
|
32. |
Шетел филологиясының, лингводидактиканың және аударматанудың өзекті мәселелері |
|
33. |
Тарих, өлкетану, археология және этнология |
|
34. |
Көптілділік білім берудің өзгеріс үрдісі ретінде |
|
35. |
Заманауи білім беру және әлеуметтік жұмыс |
|
36. |
Психология ғылымының даму мәселелері |
|
37. |
Техникалық және кәсіптік білім беру |
ТжКБ дамуының заманауи тенденциялары: әлемдік тәжірибеге көзқарас |
38. |
Кәсіптік білім берудің мәселелері мен болашағы |
|
39. |
WorldSkills стандарттары кәсіптік білім беру сапасын арттыру факторы ретінде |
МАҚАЛАЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР